پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نصیرایی

حوزه/مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به مراکزی است که در پیدایش و حفظ انقلاب نقش مهمی دارند، گفت: دشمن درصدد آسیب رساندن به مساجد و حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر امروز در نشستی با دبیر کانون های مساجد خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به مراکزی است که در پیدایش و حفظ انقلاب نقش مهمی دارند. مساجد و حوزه های علمیه از جمله این مراکز هستند که دشمن درصدد آسیب رساندن به آ‌ن است.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت هستند که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز بوده و باید تقویت شوند.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فعالیت کانون های فرهنگی هنری را موثر کنید، البته این مهم با همکاری بسیج انجام می شود، افزود: طبق فرموده معظم له،‌ مدیر مساجد «امام جماعت» است که باید این مهم در تمامی برنامه ها حفظ و عملی شود.

 وی همچنین بر پیوند بین کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج تاکید کرد و اظهار داشت: هرچه این تعامل ها بیشتر شود، مسیر رشد کمی و کیفی کانونهای فرهنگی هنری مساجد بهتر می شود.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: دشمن گاهی به طور مستقیم و گاهی با چندین واسطه برای رسیدن به اهداف خود ورود می کند و برای تحقق اهداف خود،‌ راههای زیادی را امتحان می کند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید بتوان برای تولید محتوا و در راستای فضای مجازی تلاش بیشتری کرد.

 وی بیان داشت: باید محوریت مساجد در سطح محلات برای انجام امور مختلف حفظ شود، اما با راه اندازی خانه های محله و ایجاد فرهنگسراها، مساجد خالی می شوند.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha