جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهدای بحرین

حوزه/ تلاش و مجاهدت در مسیر خداوند، مقاومت و ایستادگی و ایمان عمیق به خداوند سه شرط مهمی است که اگر مردم بحرین به آن عمل کنند قطعا به پیروزی خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان امشب در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم بحرین که با حضور اقشار مختلف مردم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، با اشاره به اینکه تقابل و مقابله اردوگاه  ولایت با طاغوت همیشه بوده و است، اظهار داشت: صلح مستمری که آمریکایی ها در منطقه بیان می کنند دروغی است که از اساس غلط می باشد، چرا که به دنبال چپاول منطقه خاورمیانه هستند.

وی به آیاتی از سوره کافرون اشاره کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم در سوره کافرون می فرماید "پیامبر دعوت خود را علنی کن و از این افراد دوری کن چرا که ما تورا کفایت می کنیم" پیامبر هنگامی که می خواست با کافران سخن بگوید خداوند آیاتی پیرامون کنار نیامدن با سلطه نظام و کافران را به حضرت نازل کرد.

دبیر شبکه ملی جهاد و شهادت ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می فرماید اهل کفر با مسلمانان کنار نخواهد آمد تا اینکه شما با آنان کنار بیاید.

وی با بیان اینکه جنایت هایی که آل سعود انجام می دهد به سرکردگی اسرائیل و آمریکا است، تصریح کرد: نظام سلطه دست به دست یکدیگر داده اند که نقشه منطقه را عوض کنند اما به لطف خداوند نتوانسته اند و همانطور که امام (ره) فرمود اکنون دشمنان در موضوع تدافعی قرار گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان به سخن مقام معظم رهبری پیرامون وعده نابودی اسرائیل اشاره و ابراز کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند به حول قوه الهی تا 25 سال آینده اسرائیل نخواهد بود و همانطور که  اکنون دست دشمن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا 2 هزار کیلومتری دور کرده ایم این وعده را هم قطعاعملی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در مقابل جوانان جهادی و شهادت طلب ما گروه های تروریستی درست کرده اند؛  اما باید به وعده قرآنی بنگردند که نمی توانند نقشه های شوم خود را عملی کنند.

وی به سه ویژگی و شرط پیروزی مردم بحرین در برابر دشمنان اشاره و عنوان کرد: تلاش و مجاهدت در مسیر خداوند، مقاومت و ایستادگی و ایمان عمیق به خداوند سه شرط مهمی است که اگر مردم بحرین به آن عمل کنند قطعا به پیروزی خواهند رسید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha