پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغ چهره

مدیر مدرسه مهدیه الیگودرز از تبلیغ چهره به چهره اساتید و طلاب این مدرسه در مدارس شهرستان الیگودرز در راستای جذب افراد با انگیزه و مومن برای ورود به مدارس علمیه خبر داد .

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در خرم آباد، با اشاره به آغاز پذیرش سراسری حوزه های علمیه، بیان داشت: در مدرسه علمیه مهدیه شهرستان الیگودرز،  طلاب تبلیغ خود را به صورت چهره به چهره در مدارس و بین دانش آموزان  آغاز نموده اند و در این خصوص تلاش خواهد شد افراد مومن، علاقمند، باانگیزه و متعهد در بین دانش آموزان جذب حوزه های علمیه شوند.

وی با بیان این که در تبلیغ چهره به چهره افراد علاقمند به حوزه در شاخصه های ایمان، تعهد و خصیصه انقلابی گری مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرند، خاطر نشان کرد: در جذب افراد به حوزه های علمیه، آنچه که مهم است، کیفیت محوری در پذیرش طلاب مومن و انقلابی است؛ چرا که بقا و اثرگذاری تبلیغ نیازمند به کارگیری و تربیت طلاب مهذب و باسواد برای تبلیغ است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودر در ادامه سخنان خود از اعزام  90 طلبه و استاد این مدرسه به اردوی زیارتی فرهنگی شهرستان خمین خبر داد و گفت: در هفته جاری طلاب و اساتید این مدرسه علاوه بر زیارت امامزادگان با امام جمعه شهرستان خمین، حجت الاسلام حسینی نیز دیدار خواهند داشت و در کلاس درس اخلاق علماء شرکت خواهند نمود.

وی در پایان بازدید طلاب الیگودرزی از مدارس علمیه شهرستان خمین را نیز از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی برشمرد. 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha