جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ امام جمعه چغادک گفت: کسانی که در هیئت های مرتبط با یک مسجد تلاش می کنند باید از این مسأله غفلت نکنند که هیئت مورد رضایت اهل بیت، هیئتی است که به حضور در مسجد و نماز جماعت اهمیت بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در دیدار جمعی از هیئت های مذهبی در مسجد سیدالشهدا(ع) شهر چغادک، گفت: هیئت مورد رضایت اهل بیت(ع)، هیئتی است که به حضور مستمر در مسجد و نماز جماعت اهمیت بدهد.

امام جمعه چغادک به موضوع مسجد در طراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دست اندرکاران مساجد باید جهت رسیدن به مسجد طراز اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب تلاش کنند؛ مسجد طراز اسلامی مسجدی است که جنبه‌های مختلف امور مسلمین در آن قابل برنامه‌ریزی و اجرا باشد.

وی بیان داشت: شایسته است جهت جذب همسایگان مسجد اعم از بزرگسالان، دانش آموزان کودک و نوجوان و دانشجویان برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری شود. کسانی که در هیئت های مرتبط با یک مسجد تلاش می کنند، باید از این مسأله غفلت نکنند که هیئت مورد رضایت اهل بیت(ع)، هیئتی است که به حضور در مسجد و نماز جماعت اهمیت بدهد.

حجت الاسلام خدری افزود: هیئتی که فقط ایام عزاداری در مسجد حضور پیدا کند و اهمیت چندانی به دیگر برنامه‌های مسجد به ویژه نماز جماعت و برنامه‌های معارف دینی اهمیت ندهد، نمی تواند هیئت مورد قبول اهل بیت(ع) باشد.

امام جمعه چغادک ضمن تشکر از همه خیرین و مسؤولان در تأمین نیازهای این مسجد، از مسئولان به ویژه شهردار و اعضای شورا درخواست کرد با همکاری مردم، جهت ایجاد امکانات بیشتر شهری در اطراف این مسجد تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha