جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری جلسه «رابطین فرهنگی» جنوب استان کرمان

حوزه/ حجت الاسلام سید قاسم معصومی کارشناس معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان از برگزاری جلسه رابطین فرهنگی جنوب کرمان در شهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در کرمان، جلسه رابطین فرهنگی جنوب کرمان در شهرستان کهنوج برگزار شد.

حجت الاسلام سید قاسم معصومی کارشناس معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان گفت: رابطین فرهنگی شامل افراد مورد اعتماد غیر طلبهای است که از طرف رابطین هجرت شهرستانها به معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان معرفی شده اند و برای فعالیت و کار فرهنگی تبلیغی در روستاهای بدون مبلغ روحانی، در دوره های آموزشی مناسب که از طرف معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان برگزار می شود شرکت می کنند.

وی در رابطه با دوره رابطین فرهنگی جنوب استان کرمان افزود: در این جلسه، دوره آموزش احکام، عقاید و معارف دینی توسط حجت الاسلام محی آبادی در برای رابطین فرهنگی جنوب استان کرمان در شهرستان کهنوج برگزار شد. هفته گذشته نیز توسط حجت الاسلام محی آبادی جلسه رابطین فرهنگی جنوب شرق استان کرمان در شهرستان بم برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین رابطین فرهنگی پس از اتمام دوره های آموزشی از طریق رابطین هجرت شهرستانها با معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان در ارتباط بوده و ضمن ارائه گزارشها و برنامه های خود، در مباحثی چون  مشاوره و پاسخ به شبهات مورد پشتیبانی قرار میگیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha