جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غزالی

حوزه/ مسئول همایش طلاب شاهد و ایثارگر اصفهان گفت: خدمت همه‌جانبه به طلاب شاهد و ایثارگر افتخاری برای مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد غزالی، در همایش طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان، اظهار داشت: انجام  خدمات به خانواده شاهد و ایثارگر  حوزه علمیه اصفهان بر عهده بنیاد شهید است ولی  واحدی به نام  شاهد و ایثارگر در مرکز مدیریت حوزه علمیه  اصفهان جهت تسریع  خدمات راه‌اندازی شده است.

مسئول همایش طلاب شاهد و ایثارگر اصفهان با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه واحد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان پیگیری امور خانواده بزرگ طلاب شاهد و ایثارگر است، تصریح کرد: به‌منظور تحقق این امر مجمعی متشکل از منتخبین  طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه برای مدت دو سال از سوی طلاب و روحانیون انتخاب می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه شورای مرکزی مجمع عمومی طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان پیگیری امور مربوط به این خانواده بزرگ و مقدس است که در رأس آن‌ها پیگیری در امر تحصیلی طلاب  و روحانیون شاهد و ایثارگر بوده.

حجت‌الاسلام غزالی خاطرنشان کرد: امروز در این همایش طلاب شاهد و ایثارگر، روحانیون و نمایندگان این خانواده باید بهترین افراد را از بین نامزدها برای شورای مرکزی به مدت دوساله انتخاب کنند که انتخاب صحیح قطعاً منجر به تحقق برنامه‌ها و وظایف محوله می‌شود.

وی ضمن گلایه از انتقادات بی‌مورد برخی از افرادی  که خود شخصاً حاضر به گام نهادن در عرصه عمل نیستند، گفت: امروز باید به افرادی رأی داد که تازه‌نفس، مصمم و پیگیر در تحقق برنامه‌ها و مطالبات خانواده طلاب شاهد و ایثارگر باشند.

مسئول همایش طلاب شاهد و ایثارگر اصفهان خطاب به همه طلاب، روحانیون و خانواده شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان، افزود: ثبت و ضبط  خاطرات  فاخر  طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر انتظار به‌حق حوزه علمیه  اصفهان و بنیاد شهید است  که باید در این زمینه گام‌های جدی و همتی بلند از سوی روحانیون حوزه علمیه برداشته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha