پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی بر اهتمام ویژه طلاب نسبت به امر کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در دومین جشنواره «کتاب یار» حوزه علمیه خواهران استان، اظهار داشت: یک سخنران هر مقدار سخنران خوبی باشد سخنانش فرار است و از بین می‌رود و هر چه مطالب ارزنده‌ای را مطرح کند بعد از مدتی  این حرف‌ها از بین می‌رود، اما نوشتن‌ها و کتاب‌ها ماندگار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: یکی از سخنرانی‌های مهم و استراتژیک رهبر معظم انقلاب اسلامی، سخنرانی اخیر ایشان در دیدار با مردم آذربایجان شرقی بود، نویسندگان و قلم‌به‌دست‌های توانمند باید این فرمایشات را به رشته تحریر دربیاورند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این سخنرانی در چهار محور انقلاب اسلامی و کارکرد اصلی آن، آسیب‌شناسی، اولویت‌ها و الزامات انقلاب اسلامی در مقطع کنونی و آینده انقلاب اسلامی سخنان مهمی ایراد کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که «اگر انقلاب اسلامی ایران به آفاتی مانند اشرافی گری، دل سپردن به طبقات مرفه و زیاده‌خواه به‌جای توجه به طبقات ضعیف، تکیه و امید بستن به نیروهای خارجی وابسته شود به سمت ارتجاع حرکت خواهد کرد».

امام‌جمعه تبریز گفت: خواهران طلبه آن‌هایی که قلم خوبی دارند می‌توانند پیرامون این محورها قلم‌فرسایی کنند، پیشنهاد می‌شود مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه علمیه خواهران برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: طلاب خواهر به امر کتاب و کتاب‌خوانی باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha