سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله  العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به خودداری آلمانی ها از تحویل بنزین به هواپیمای وزیر امور خارجه کشورمان گفتند: این دشمن است، نباید از او لحظه‌ای غافل شد، اگر غافل شدیم باید منتظر عواقب آن‌هم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌الله نوری همدان عصر امروز در دیدار جمعی از مردم و مسئولین شهر الیگودرز استان لرستان با اشاره به خودداری آلمانی ها از تحویل بنزین به هواپیمای وزیر امور خارجه  کشورمان گفتند: این دشمن است، نباید ازاو لحظه‌ای غافل شد، اگر غافل شدیم باید منتظر عواقب آن‌هم باشیم.

ایشان با تأکید بر اینکه حجاب مسئله اسلامی است گفتند: حجاب جزء اسلام است و نباید این مسئله مهم فراموش شود.

این مرجع تقلید بر حفظ آثار و مناسک و ارزش‌های اسلامی در جامعه تأکید و اظهار داشتند: دفاع از ارزش‌های دینی و امر معروف و نهی از منکر امری مهمی است و همیشه فریادخواهیم زد، نباید دست از این ارزش‌ها برداشت. احیاء این ارزش‌های، احیاء دین و نجات جامعه اسلامی خواهد بود.

معظم له گفتند: دشمنان بدانند جمهوری اسلامی هیچ‌گاه دست از قدرت دفاعی خود بر خواهد داشت و روزبه‌روز بر توان دفاعی خود خواهد افزود.

ایشان بر حفظ و نگهداری انقلاب و ارکان آن تأکید کردند و در شرایط کنونی آن را ضروری دانستند.

این مرجع تقلید بر حفظ و آمادگی همه‌جانبه مردم در مقابل دشمنان فتنه‌های آن‌ها تأکید کردند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی بیان داشتند: انقلاب ارکانی دارد ازجمله آن دین و اسلام است.امام راحل دین ازدست‌رفته را احیاء کرد و کاری کرد در جامعه اسلام حاکم باشد.

 ایشان افزودند: رکن دیگر مردم و ولایت‌فقیه است. تبیین این ارکان باعث می‌شود انسان ارزش‌های را بهتر بشناسد.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی بر نقش‌آفرینی و حضور به‌موقع مردم درصحنه تأکید کردند و افزودند: هر جا مردم درصحنه بودند و حضور آگاهانه داشتند، دشمنان شکست خوردند فتنه‌ها از بین رفت، نمونه آن همین فتنه اخیر بوده است.                         

معظم له بیان داشتند: ولی‌فقیه جایگاه خاص در اسلام و دین دارد و هرکسی نمی‌تواند در این جایگاه قرار گیرد. کسی که عهده‌دار این مسئولیت می‌شود باید شجاع، مدیر، مدبر، آگاه به زمانه و دشمن‌شناس باشد.

ایشان افزودند: ولایت‌فقیه سد محکمی در مقابل اهداف دشمن است، همین ولی‌فقیه بود که باعث شکست دشمن در مناطق مختلف مانند سوریه و یمن و عراق شده است.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشتند: امام راحل خود نیز فقیه، عالم و مجتهد جامع الشرایط بود و با انقلاب خودکاری کرد که  هیمنه دو ابرقدرت شرق و غرب درهم شکند.

این مرجع تقلید بابیان اینکه «جهاد» امر مبارکی در اسلام است و با جهاد و شهادت بود که انقلاب و اسلام باقی ماند، گفتند: رمز موفقیت جوانان عشق به لقاءالله و تقوای الهی و معامله باخدا بود.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha