شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه امروز در مشهد آغاز شد.

 در مراسم افتتاحیه امروز، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه با موضوع عوامل ماندگاری نظام اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور،مدیر حوزه های علمیه خواهران با موضوع، هویت انقلاب اسلامی و دکتر منوچهر محمدی با موضوع بررسی تحولات منطقه و نقش «افغانستان، سوریه، عراق» و نقش آفرینی ایران در این تحولات سخنرانی خواهند کرد.

در این دوره کارگاه تعالی اساتید بسیجی با عنوان «سبک زندگی اسلامی» که در حال برگزاری است، سرفصل هایی همچون «مهارت های سازگاری با توجه به تفاوت ها» با حضور دکتر مهکام، «روابط عاطفی و ایجاد صمیمیت» با حضور دکتر تبرائی، «مدیریت روابط زوجین» با حضور خانم دکتر برقعی و «خانواده و فضاهای جدید ارتباطی(تلویزیون، گوشی همراه، اینترنت و شبکه های مجازی)» با حضور آقای مسعودی نیز برگزار خواهد شد.

این دوره، دو روزه است و سرفصل های روز یکشنبه آن «روش های فرهنگ سازی حجاب در قرآن» با حضور دکتر دین پرست، «عوامل موثر در فرهنگ سازی حجاب و عفاف از دیگاه روانشناسی» با حضور دکتر مهکام و «تبیین نظام مفهومی حجاب» و «روش های فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن» با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور و «عوامل مؤثر بر عفاف از دیدگاه جامعه شناسی با حضور دکتر اورعی مشهدی و «خانواده و فضاهای جدید ارتباطی» با حضور دکتر مسعودی می باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha