شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبلیغات

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از افزایش تعداد روحانیون مستقر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب ‌الدین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، صبح امروز در جمع مدیران و روسای ادارات تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ابراز داشت: مراسم اعتکاف امسال با رشد ۲۵درصدی نسبت به سال گذشته برگزار شد و امیدواریم مراسم سال جدید نیز که در ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین برگزار می شود، شاهد حضور و استقبال مردم عزیز استان باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش برنامه‌ های فرهنگی برگزار شده در سال گذشته، اظهار داشت: تعداد روحانیان مستقر در استان آذربایجان شرقی از ۵۱ نفر به ۱۱۴ روحانی مستقر افزایش پیدا کرده است که مهم ‌ترین اقدام تبلیغات اسلامی در سطح شهرهای کوچک و روستاهاست.

وی ادامه داد: هرچند کمبود امکانات و بودجه‌ های فرهنگی باعث رنجش خاطر دستگاه‌های فرهنگی در سال‌ های اخیر شده اما با حمایت مردم توانستیم برنامه ‌های مختلف فرهنگی و قرآنی ماه رمضان، محرم و صفر، ایام فاطمیه ، دهه فجرو… را به نحو احسن برگزار کنیم.

حجت ‌الاسلام والمسلمین حسینی همچنین از پیگیری اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برای افزایش و ارتقاء فعالیت های فرهنگی و قرآنی در سال آینده خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از حمایت های معنوی نماینده ولی فقیه در استان قدردانی می کنیم و تلاش می کنیم محتوای برنامه های معنوی و اخلاقی و اجتماعی مراسم اعتکاف را با حضور شخصیت ها و سخنرانان کشوری ارتقا دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha