جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست نهادهای حوزوی

حوزه/ نهمین نشست هم اندیشی شورای نهادهای حوزوی استان تهران با حضور اکثریت اعضاء در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام نوری‌زاد، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن ارائه‌ی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، به بیان موضوع جلسه پرداخت و مسئولین نهادهای حوزوی استان تهران دیدگاه های خود را بیان کردند.

گفتنی است نهمین جلسه شورای نهادهای حوزوی که با موضوع تکریم و ضرورت ارائه خدمات به طلاب برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران به بیان گزارشی از خدمات ارائه شده به طلاب و خانواده‌های آنان پرداخت و سپس به برخی موانع و مشکلات پیش رو اشاره کرد که مورد بحث و تبادل نظر دیگر اعضاء محترم قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

در پایان این نشست همه اعضاء بر ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی و دیگر کمک های معیشتی به طلاب و خانواده های آنان تاکید کردند.

لازم به ذکر است؛ سه کارگروه مهمی که در دستور کار شورای نهادهای حوزوی استان تهران قرار گرفته است و طی جلسات مختلف توسط اعضاء مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، عبارتند از:

1-  کارگروه فضای مجازی

2-  کارگروه تکریم و خدمات طلاب

3-  کارگروه آسیب شناسی فرهنگی و خدمات اجتماعی 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha