پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ باید سعی کرد ابزار و بستری برای جوانان جویایی کار از سوی این کمیته در جامعه فراهم شود تا بتوانند با پشتوانه کمیته امداد کار تولیدسازی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار میرشکار، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم برخدمت رسانی بهتر مسئولین در جامعه اسلامی تأکید و گفتند: اگر مسئولی در خدمت رسانی و پیشرفت جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، کوتاهی کند، مسئول است و لازم است در روز قیامت در پیشگاه عدل الهی پاسخ گو باشد.

ایشان  با بیان اینکه کمیته امداد امام راحل یکی از نهادهای است که می تواند برای رفع نیاز نیازمندان و خدمت رسانی بهتر و مؤثر تر قدمهای جدی تری در کشور بردارد، اظهار داشتند: این خدمت رسانی طوری باشد که هیچ شک و شبهه ای برای سایر نهادها ایجاد نشود.

معظم له با بیان اینکه کمیته امداد امام راحل باید سعی کرد هر فعالیتی که از سوی این کمیته در جامعه صورت می گیرد با مجوز باشد تا شائبه و اتهامی به عملکر کمیته امداد وارد نشود، گفتند: دلیل این مسئله این است، کمیته امداد زیر پوشش رهبریت و مرجعیت در قم بوده و به همین دلیل بناید طوری عمل و رفتار کرد تا در جامعه سوء ظن و اتهامی به عملکرد آن ایجاد شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه علملکرد مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) از هر لحاظ الگوی برای سایر نهاد فرهنگی و خدماتی باشد، اظهار داشتند: آنچه که باعث اثر دو چندان در عرصه خدمت رسانی و رضایت خدا می شود، داشتن انصاف در خدمات رسانی به افرادی که حقیقتا دارای مشکل هستند.

ایشان با تأکید براینکه باید طوری به افراد نیازمند خدمت رسانی که تا مشکلات آنها برطرف شود، افزودند: این مرکز جایگاه امید مردم و جوانان برای اشتغال است و باید سعی کرد ابزار و بستری برای جوانان جویایی کار از سوی این کمیته در جامعه فراهم شود تا بتوانند با پشتوانه کمیته امداد کار تولیدسازی انجام دهند.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: یکی از سنت های خوب ائمه ی معصومین(ع) خدمت رسانی به مردم و به افراد نیازمند بود، بنابراین باید این سنت حسنه را با قدرت در جامعه اجرا کرد تا نور امید به جامعه برگردد.

 

40/313 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha