جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شمس الدین

حوزه/امام جعمه بشرویه با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال ناامید کردن مردم از اسلام و دین است، گفت: آغاز ثبت نام حوزه های علمیه و پذیرش طلبه فرصت بسیار خوبی برای والدین است تا جوانان و نوجوانان خود را برای تحصیل علوم دینی تشویق کنند.

حجت الاسلام محمد شمس الدین در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: آغاز ثبت نام حوزه های علمیه و پذیرش طلبه فرصت بسیار خوبی برای والدین است تا جوانان و نوجوانان خود را برای تحصیل علوم دینی تشویق کنند.

وی افزود: خوش به سعادت مسلمانانی که فرزندان خود را برای سربازی امام زمان(عج) و در مسیر تربیت کننده مروج اسلامی راهی حوزه های علمیه می کنند.

امام جمعهه شهرستان بشرویه گفت: باید ترویج مکتب اسلامی و علوم دینی در خانواده و حضور جوانان در حوزه های علمیه  ترویج شود هر مومنی که گره از مشکلات برادر مومن خود بردارد، خداوند  نیز به او کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام شمس الدین افزود: استکبار جهانی به دنبال ناامید کردن مردم از اسلام و دین است و فضای مجازی مرتب به دنبال ایجاد شبهه است و خوشبختانه مردم ما بسیار بصیر هستند، ولی مسئولان هم مراقب باشند.

وی با اشاره به اینکه باید استقلال و آزادی را که به دست آورده ایم را حفظ کنیم، گفت: یک بام و دو هوای استکبار جهانی برای همه روشن شده است و امروز می بینیم در یمن و سوریه جنایت می شود، ولیمدعیان حقوق بشر ساکت مانده اند و این نشان می دهد استکبار می خواهد مردمی را که می خواهند روی پای خود بایستند و استقلال داشته باشند سرکوب کند.

امام جعمه شهرستان بشرویه، با انتقاد از پرداخت حقوق نجومی و دست درازی به منابع ملی، گفت: حقوق های نجومی و دزدی هایی که از بیت المال می شود، باعث ضربه  به امید مردم می شود و دستگاه های اطلاعاتی باید مراقب باشند که برخی ها به راحتی به منابع کشور دست درازی نکنند.

 حجت الاسلام شمس الدین افزود: بررسی دارایی های مسئولان به عنوان پیشنهاد به مجلس رفته و مردم هم  می خواهند تا اجرای عدالت اسلامی انجام شود و مسئولان بازرسی، مدیر متخلف را به مردم معرفی کنند.

 انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha