شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجاب

حوزه/ قنبری، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مصونیت بخشی به جامعه دانست و گفت: ضریب نفوذ کلام مبلغان و مسلط بودن به آیات و روایات قرآنی با مضمون عفاف و حجاب می تواند بهترین شیوه تبلیغ و ترویج این مهم در بین بانوان جامعه اسلامی باشد.

خانم اکرم قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب باید تفاسیر قرآن و روایات اهل بیت(ع) را در سطح جامعه بصورت علمی و با محتوا و همچنین بیان قوی در جامعه تبلیغ نمایند، گفت: مبلغان با این شیوه تبلیغ و ارائه الگوی رفتاری از نماد عینی حجاب می توانند با پوشش  و گفتار خود بهترین منبع تبلیغ برای عفاف و حجاب در جامعه باشند .

وی با بیان اینکه طلاب و خواهران مبلغ که در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می کنند باید دارای توانایی تبلیغ در گفتار و کلام باشند، خاطر نشان کرد: ضریب نفوذ کلام مبلغان و مسلط بودن به آیات و روایات قرآنی با مضمون عفاف و حجاب می تواند بهترین شیوه تبلیغ و ترویج این مهم در بین بانوان جامعه اسلامی باشد .

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با بیان این که داشتن پوشش مطلوب به همراه کلام قوی در عرصه تبلیغ، خود به خود در جذب مخاطبان به حجاب می تواند موثر باشد، گفت: با توجه به اینکه فطرت الهی عشق به عفاف و خویشتن داری در نهاد همگان نهفته است گفت:داشتن این خصیصه ها از سوی مبلغان، دختران جوان را به رعایت عفاف و حجاب جذب خواهد کرد.

 قنبری با بیان این که تبلیغ عملی در سطح شهر و نهادهای فرهنگی با ارائه محصولات ویژه حجاب، می تواند راهکاری موثر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باشد، اظهار کرد: مبلغان و طلاب با ارائه این محصولات به روش های خلاقانه در بین بانوان می توانند در اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب کوشا باشند .

وی با بیان اینکه استقرار طلاب و خواهران مبلغ در مدارس، خوابگاه های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و دادگاه های خانواده می تواند تبلیغ عملی از حجاب و عفاف در محیط های اجتماعی باشد، گفت: مبلغان در محیط های اجتماعی و فرهنگی با رعایت عفاف و حجاب خود و بهره گیری از سعه صدر در تبلیغ، می توانند اخلاق فاطمی را در جامعه ترویج دهند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha