پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی -مدیر حوزه خواهران بوشهر

حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران از تمدید زمان ثبت نام پذیرش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در مقاطع تکمیلی(سطح سه و چهار) در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران، از تمدید زمان ثبت نام پذیرش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در مقاطع تکمیلی(سطح سه و چهار) در سال تحصیلی 98-1397 خبر داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: به جهت استقبال خوب داوطلبان و به درخواست مدارس علمیه خواهران تاریخ ثبت نام تا 20 اسفند ماه 96 تمدید شده است.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام در آزمون حوزه علمیه خواهران ابراز داشت: داوطلبان علاقه مند می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.whc.ir  و یا از طریق مدارس علمیه سراسر استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند؛ همچنین امکان خرید کارت و ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز www.whc.ir  و همچنین در مدارس علمیه از طریق سامانه پذیرش در­ بازه زمانی تعیین شده، وجود خواهد دارد.

وی افزود: در استان بوشهر 11 مدرسه علیمه خواهران در دو مقطع سطح 2 (کارشناسی "شامل مقاطع سیکل و دیپلم") و سه کارشناسی ارشد فعال است که سالانه علاقه مندان زیادی از خواهران هم استانی، برای تحصیل علوم دینی وارد این مدارس می شوند.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه مزایای تحصیل در حوزه علمیه بهره مندی از فضای معنوی است افزود: فارغ التحصیلان بعد از تحصیل در هر سطح، مدرکی که به آن ها ارئه داده می شود معادل مدرک رسمی دانشگاه می باشد که با این مدرک دریافتی می توانند به دانشگاه مراجعه و ادامه تحصیل دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: خواهرانی که دارای مدرک سیکل باشند می توانند در سطح ۲ در دو مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) واقع در شهر بوشهر و مدرسه الزهرا(س) عسلویه مشغول به تحصیل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha