پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌‌الاسلام مهدی نژاد سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه در سطح این استان آغازشده است، گفت: حوزه‌های علمیه استان سمنان ظرفیت جذب ۲۰۰ طلبه جدید را دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در سمنان، با اشاره به ثبت‌نام از متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه در سمنان، اظهار داشت: پذیرش ورودی جدید در حوزه‌های علمیه استان سمنان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ از اول اسفندماه آغازشده  و تا نیمه اول فروردین‌ماه ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه متقاضیان ورود به حوزه علمیه در ۱۴ مرکز می‌توانند ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: استان سمنان تاکنون دارای 13 مدرسه علمیه بود که با راه‌اندازی مدرسه علمیه میامی تعداد این مدارس به 14 مدرسه علمیه تغییریافته است.

وی با اشاره به تبلیغات محیطی و فضای مجازی نسبت به آغاز ثبت‌نام از متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه از نصب بنرهای ثبت‌نام در سطح شهرها خبر داد و افزود: حوزه‌های علمیه سمنان ظرفیت جذب ۲۰۰ طلبه جدید را دارد و می‌توانند متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه تحصیلات خود را در حوزه علمیه ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha