جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: مسئولین و مدیران مدارس علمیه استان آماده اند تا از افراد علاقه مند به دروس حوزوی ثبت نام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی، در جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه قزوین، گفت: حوزه قزوین در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت همیشه در همه عرصهها حضوری موثر داشته که جای شکرگزاری دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین به جذب طلاب علاقه مند به علوم حوزوی در استان قزوین اشاره کرد و افزود:  مقدمات پذیرش طلاب علاقه مند به دروس حوزوی در استان از سوی مدیران مدارس علمیه قزوین به خوبی آماده شده و در حال حاضر استقبال خوبی از این طرح در چند روز گذشته صورت گرفته است.

وی بر لزوم آشنایی بیشتر دانش آموزان و جوانان علاقه مند به حوزه های علمیه تاکید کرد و بیان داشت: خانواده ها فرزندان خود را بیش از همیشه با فضای مطلوب و معنوی حوزه های علمیه آشنا نمایند، تا فرزندان آنان بتوانند با تحصیل در حوزه، سربازان خوبی برای امام زمان(عج) باشند.

حجت الاسلام نوروزی یادآور شد: مسئولین و مدیران مدارس علمیه قزوین آماده اند تا از افراد علاقه مند به دروس حوزوی ثبت نام نمایند.

گفتنی است، ثبت نام حوزه علمیه برادران از روز 12 اسفند شروع و تا 15 فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha