شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

حوزه/ امام جمعه محمود ‌آباد بر ضرورت توجه جدی مسؤولان کشور نسبت به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مدیران کشور باید تلاش کنند تا در جهت رفع دغدغه های رهبری که همان مطالبات مردم است، گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به این که خدمات و پیشرفت های چهار دهه نظام اسلامی در عرصه های مختلف بسیار گسترده بوده است، گفت: به رغم همه این پیشرفت ها مردم از برخی تبعیض و بی عدالتی ها گلایه مند هستند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود با بیان این که برقراری عدالت اجتماعی از جمله الزامات مهم یک حکومت دینی است، افزود: نباید در یک نظام دینی شاهد تبعیض و رانت خواری برخی افراد خاص باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که برخورد با فساد و رانت خواری در کشور، نباید تنها شعاری باشد، بلکه باید در عمل دنبال شود، خاطرنشان کرد: اگر مردم در عمل ببیند که مسئولان کشور با تبعیض، فساد و رانت خواری مقابله می کنند به حتم همواره در کنار آنها خواهند بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که متأسفانه یک جریانی ناصواب و غلط تلاش می کند تا عملکرد مدیران صدیق و خدوم نظام اسلامی را زیر سئوال برد، تصریح کرد: نباید بگذاریم عده ای معلوم الحال خدمات ارزشمند نظام و بسیاری از مدیران صدیق نظام اسلامی را وارونه جلوه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از مسئولان خدمتگزار برای مردم تلاشی صادقانه انجام می‌دهند، افزود: بدنه اصلی نظام و کشور سالم است، اما در این میان برخی خائن هستند و مسئولیت را طعمه قرار دادند که باید دستگاه های مسئول با این گونه افراد با جدیت برخورد کند.

وی با بیان این که توجه ویژه دولت به مسائل اقتصادی به ویژه قشر محروم و متوسط جامعه یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مسئولان بوده است، تصریح کرد: مردم کشورمان لایق بهترین ها هستند و نباید در فشارهای شدید اقتصادی قرار گیرند بلکه مسئولان وظیفه دارند رفاه نسبی را برای آنها در نظر بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره با صراحت، شهامت و صداقت خاصی مسائل و مشکلات کشور را مطرح می کنند، خاطرنشان کرد: طرح مسأله عدم تحقق عدالت از سوی رهبری در دیدار با مردم تبریز نشان دهنده اشراف کامل ایشان نسبت به مسائل کشور است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که کم کاری در مسأله عدالت یعنی کم شدن سرعت انقلاب به سمت آرمان ها است، افزود: آنچه امروز مردم ما از بخش های مختلف گلایه دارند به دلیل عدم پیشرفت ها نیست بلکه به دلیل بی عدالتی ها است.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت توجه جدی مسئولان کشور نسبت به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مدیران کشور به جای فرافکنی باید تلاش کنند تا در جهت رفع دغدغه های رهبری که همان مطالبات و خواسته های مردم است، گام بردارند.

وی با بیان این که خواسته مردم در حوزه اقتصادی به حق و کاملاً صحیح است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید نقاط ضعف ها را بپذیرند و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت رفع این نقاط ضعف اقدام کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه‌حل درمان مشکلات کشور اطلاعات از فرامین رهبری است، تصریح کرد: باید مدیریت نیروهای انقلابی در کشور جدی گرفته شود، اگر مدیریت امور در کشور به دست افراد انقلابی سپرده شود مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که مسئولان توجه کنند که اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های داخلی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را به ویژه در حوزه اقتصاد ناکام بسازد، خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موفق نبوده و دلیل آن دل بستن بیش از اندازه به بیرون از مرزهای کشور بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که کشور با بهره گیری از ظرفیت های بومی بهتر اداره می شود، تصریح کرد: مسئولان به جای ذوق زده شدن در روابط با غرب تلاش کنند از ظرفیت های داخلی بیشتر استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راه جبران این عقب‏ ماندگی و رفع فقر، اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: امروز کشور برای جبران عقب ماندگی ها در فساد و تبعیض نیاز به کار مجاهدانه و مدیریت انقلابی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha