جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمپین بزرگداشت موفقیت زنان در آمریکا تشکیل شد

حوزه/در حالی که در ۲۷ مارس، ماه تاریخ زنان آمریکا می باشد، شورای روابط اسلامی آمریکایی کمپینی به منظور بزرگداشت موفقیت زنان مسلمان در آمریکا تشکیل داده و آن ها را برای برگزاری «روز زن مسلمان» در ۲۷ مارس آماده می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» در آمریکا، بزرگترین سازمان مدنی حامی حقوق مسلمانان در این کشور کمپینی به منظور بزرگداشت موفقیت زنان مسلمان در آمریکا تشکیل داده و آن ها را برای برگزاری «روز زن مسلمان» در 27 مارس آماده می کند.

در صفحه فیس بوک این شورا واقع در کالیفرنیا آمده است: ماه بزرگداشت تاریخ زنان نزدیک است و ما از اینکه فرصتی برای بزرگداشت زنان مسلمان و موفقیت های آن ها به دست آورده ایم بسیار هیجان زده هستیم. منتظر داستان های زیبای این ماه، بیانیه ها و روش های مختلف ایستادگی در کنار زنان در خانواده، محل کار و اجتماعات محلی باشید.

گفتنی است این کمپین از روز جمعه آغاز به کار کرده و موفقیت های زنان مسلمان و محجبه در آمریکا را به تصویر در می آورد.

از جمله زنان مسلمانی که در این کمپین از آنان نام برده شده «سیلگای نغمه محمد» هماهنگ کننده توسعه شورای کایر ، فارغ التحصیل دانشگاه ایروینگ کالیفرنیا و یک وکیل موفق می باشد.

دومین دختر معرفی شده در این کمپین امایا ظفر، نوجوان 17 ساله و نخستین دختری در آمریکا است که با حجاب در مسابقات بوکس شرکت کرده است. وی با تلاش فراوان و پافشاری بالاخره موفق شد مسئولین بوکس آمریکا را متقاعد کند که به او اجازه دهند با حجاب اسلامی در رقابت ها حضور یابند.  ظفر برنده مسابقات قهرمانی بوکس رینگ ساید در سال 2017 شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha