پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهیان نور

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان از اعزام طلاب و روحانیون کرمانی به اردوی راهیان نور خبر داد.

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از اعزام طلاب و روحانیون استان به مناطق عملیاتی دوان دفاع مقدس خبر داد و گفت:  طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از بهترین راهها برای انقلابی ماندن حوزههای علمیه، یادآوری حماسههای ۸ سال دفاع مقدس است که یکی از راههای زنده نگه داشتن یاد شهدا و دفاع مقدس در حوزهها، اعزام طلاب و روحانیون به مناطق عملیاتی است و تجربه ثابت کرده که این مهم تاثیر شگرفی در زمینه تربیتی و اعتقادی طلاب دارد.

وی در رابطه با اعزام طلاب کرمان به مناطق عملیاتی در ایام نوروز افزود: امسال با برنامهریزیهای صورت گرفته، اعزام در دو قالب کاروانی و شخصی خواهد بود که در قالب کاروانی با تهیه وسیله نقلیه، اسکان در قرارگاههای سپاه در مناطق و بازدید از آن مناطق در خدمت طلاب و خانوادههایشان خواهیم بود. همچنین افرادی که مایل به سفر با وسایل نقلیه شخصی  هستند، میتوانند به مراکزی که از قبل هماهنگ شده جهت اسکان و تغذیه مراجعه کنند.

 معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در رابطه با برنامه سفر، گفت: برنامه اردوی راهیان نور حدود پنج روز به طول میانجامد که طی آن طلاب از مناطق عملیاتی والفجر 8 در حاشیه اروند رود، کربلای ۵ در منطقه شلمچه و مناطق دیگر مانند طلائیه، فکه و چذابه بازدید می کنند.

حجت الاسلام زمزم زاده در پایان به زمان اعزام کاروانها اشاره کرد و گفت: اعزام کاروان‌ها در سراسر کشور از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه شروع میشود. البته فعلاً زمان اعزام کاروان حوزه کرمان اعلام نشده است که به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha