شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مادر

حوزه/ طرح تجلیل از «مادران آسمانی» از سوی جمعی از جوانان انقلابی اهواز، در منطقه کوی انقلاب این کلان‌شهر اجرا می‌شود.

محمود حبیبی نژاد، از فعالان انقلابی کلان‌شهر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام خبر اجرای طرح تجلیل از «مادران آسمانی»، اظهار داشت: بنا داریم در این طرح که همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اجرا می‌شود، از مادران شهدای منطقه کوی انقلاب اهواز تجلیل و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این طرح، گفت: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد تجلیل از مادران آسمانی، مقرر شد که صبح روز پنج‌شنبه و جمعه الواح سنگی منقش به تصویر مبارک شهدا را هدیه به پیشگاه باعظمت و مقدس مادران شهدای منطقه کوی انقلاب اهواز کنیم.

حبیبی نژاد، تجلیل از مادران شهید را توفیقی از سوی حضرت حجت(عج) توصیف کرد و افزود: إن‌شاءالله بتوانیم با یاری خداوند متعال گوشه‌ای از صبر و استقامت مادران آسمانی را پاس داشته و ارادت صادقانه خود را به محضر بلند آنها، عرضه کنیم.

این فعال فرهنگی، با دعوت از جوانان انقلابی کلان‌شهر اهواز برای پیوستن به طرح «تجلیل از مادران آسمانی»، اظهار داشت: ما به عنوان یک شهروند و جوان بسیجی، وظیفه داریم از مادران شهدا تجلیل و تقدیر کنیم و چه زمانی بهتر از روز مادر؛ که امید است سایر جوانان انقلابی و غیرتمند اهواز و سایر شهرستان‌های استان خوزستان نیز به صورت داوطلبانه و خودجوش در این طرح مقدس شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha