پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین برته

حوزه/ مدیرکل اطلاع رسانی و رسانه حوزه گفت: به این سمت پیش خواهیم رفت که هرکجا حوزه ای باشد، رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز حضور داشته و فعالیت نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، پیش از ظهر امروز در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین رمضانی، امام جمعه هامبورگ و رئیس مجلس شیعیان آلمان که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: بعد از استقرار آیت الله اعرافی در مدیریت حوزه های علمیه، چشم انداز جدیدی راه اندازی و آغاز شد که بر اساس آن، مرکزی با عنوان ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه ایجاد شد تا مأموریت های گوناگونی را به سرانجام برساند.

وی ابراز داشت: یکی از مأموریت های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، راه اندازی مدیریت اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه بوده تا تمام فعالیت های رسانه ای حوزه، زیرمجموعه آن انجام شود که در حال حاضر خبرگزاری حوزه، هفته نامه افق حوزه و ویژه نامه های گوناگون در این راستا مشغول به فعالیت می باشند.

مدیرکل اطلاع رسانی و رسانه حوزه خاطرنشان ساخت: اطلاع رسانی مناسب از فعالیت ها و برنامه های گوناگون در حوزه های علمیه، ارائه گزارش از فعالیت های امیدآفرین، جریان سازی در حوزه های علمیه، گزارش دهی مناسب از فعالیت ها، معرفی نخبگان جوان، معرفی نهادهای حوزوی و نهاد حوزه، ارائه گزارش از مؤسسات گوناگون حوزوی، جدی گرفتن حوزه های علمیه استانی و شهرستانی، ارتباطات رسانه ای با حوزه علمیه عراق، سوریه، لبنان و ... از جمله فعالیت های رسانه رسمی حوزه های علمیه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین برته تصریح کرد: به این سمت پیش خواهیم رفت که هرکجا حوزه ای باشد، رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز حضور داشته و فعالیت نماید.

وی افزود: هم به خاطر تواضع حوزویان و هم به خاطر شیطنت دشمنان، چهره روحانیت نیاز به معرفی دقیق داشته و رسانه رسمی حوزه های علمیه هم اکنون وارد این فضا شده تا بتوانیم دستاوردهای اجتماعی و خدمات این عزیزان را منتشر نماییم.

مدیرکل اطلاع رسانی و رسانه حوزه اظهار کرد: از برنامه های ماست تا مرجعیت رسانه ای حوزه دین بوده تا بتوانیم اخبار مناسب و درست از حوزه های علمیه منتشر شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha