پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمن بیدار است و نقشه‎ها در سر دارد تا بتواند روحانیت را تخریب کند و در این راه هر چه در توان دارد به کار می‎گیرد، چرا که روحانیت مورد اعتماد مردم است لذا هدف دشمن تضعیف روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی، در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا گفت: مردم ایران اسلامی باید دشمن را به خوبی بشناسند و مراقب دسیسه‌ها و ترفندهای آنها باشند.

وی افزود: ملت ایران از هجوم‌های سخت گذر کرده و در مقابل دشمنان شکست نخورده، بنابراین با بصیرت در مقابل هجوم‌های نرم که به‌نوعی فتنه را می‌توان از این دسته محسوب کرد، ایستادگی خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: دشمنان با توطئه ها و نقشه های مختلف قصد نفوذ در فرهنگ، عقاید و اعتقادات ملت ایران را دارند که همه باید در این زمینه بیش از پیش هوشیار باشند.

وی اظهار کرد: تا وقتی ملت ما در صحنه دفاع از کشور حاضر و بیدار حضور داشته باشند، دشمنان جرأت حمله به این خاک و بوم را ندارند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: به برکت بصیرت عاشورایی ملت ایران در تمام عرصه های مختلف این نظام بر آمده از خون شهدا و حضور با بصیرت مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی، خواب آشفته دشمنان انقلاب را نگذاشتند که تعبیر شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمن بیدار است و نقشهها در سر دارد تا بتواند روحانیت را تخریب کند و در این راه هر چه در توان دارد به کار میگیرد، چرا که روحانیت مورد اعتماد مردم است و مردم بسیاری از حرفهای خصوصی خود را با آنان درمیان میگذارند، لذا هدف دشمن تضعیف روحانیت است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تحول و حرکت تاریخی را در جهان ایجاد کرده است و دشمنان همواره در پی تخریب این نظام و در تلاش برای سقوط و نابودی آن هستند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: رکن مهم در کسب بصیرت، تزکیه است و دوری از رذائل اخلاقی و پاک و منزه شدن از آلودگی ها یکی از راه های تزکیه نفس به شمار می آید .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha