جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره در طول سال‌های گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی درصدد هستند تا به اشکال مختلف این نظام و ملت را از حرکت در مسیر تعالی و رشد بازدارند ولی تحریم های دشمنان همیشه علیه ملت ایران بی اثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام سید ضیا الدین هاشمی، در جمع طلاب واساتید مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: تحریم‌های دشمنان بهایی است که این ملت به خاطر عشق به ائمه، ولایت و ارزشهای والای انسانی و اسلامی می‌پردازند.

استاد حوزه علمیه شهرستان آوج افزود: با وجود فتنه‌های دشمنان و بدترین تحریم‌ها علیه ایران،ولی این ملت رشید و شجاع همیشه و هیچگاه پشت این نظام اسلامی را خالی نکرده و نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: در جنگ نرم همه اقشار درگیر هستند و این مردم نقش خود را با هوشیاری و بصیرت به خوبی حفظ کرده اند.

حجت الاسلام  هاشمی خاطرنشان کرد: با گذشت چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند که با بهره گیری از تبلیغات، مردمی بودن انقلاب اسلامی را ضعیف نشان دهند، اما حضور همیشگی آحاد مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی، مهر باطل بر دسیسه ها و توطئه های آنها زده است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی همواره در طول سال‌های گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی درصدد هستند تا به اشکال مختلف این نظام و ملت را از حرکت در مسیر تعالی و رشد بازدارند ولی تحریم های دشمنان  همیشه علیه ملت ایران بی اثر است.

وی اظهار کرد: دشمنان شکست خورده همراه با توطئه به تهدید و ابراز نگرانی در مورد ملت ایران می پردازند که باید گفت امروز ملت ایران می داند ترس از دشمن موجب قدرت او می شود و تنها راه پیروزی بر دشمان مقاومت و ایستادگی در برابر آنهاست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha