شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اسماعیل پوررضا - نهاد رهبری

حوزه/ برگزاری برنامه های مانند جام وحدت حوزه و دانشگاه باعث ایجاد شور و نشاط، توسعه ورزش در بین جوانان و وحدت بیشتر حوزویان و دانشجویان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلامی والمسلمین پور رضا در همایش اختتامیه تجلیل از مقام آوران جام وحدت حوزه و دانشگاه که عصر امروز در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه تنها در مسائل علمی نیست و در مسائل ورزشی هم می تواند اتفاق بیفتد گفت: در طول دفاع مقدس وحدت حوزه و دانشگاه و وحدت حوزویان و دانشجویان باعث شد دشمن نتواند به اهداف خود برسد.

مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه در دانشگاه قم با بیان اینکه براساس آموزه های دینی، نقش ورزش در سلامت جسم و روح مؤثر است، اظهار داشت: ورزش برکات زیادی دارد که از جمله آن این است درکنار سلامت جسم و روح، باعث می شود انسان  درهمه عرصه ها موفق باشد.

وی با بیان اینکه براساس سخن بزرگان عقل سالم در بدن سالم است، اظهار داشت: بر همین اساس ورزش امری لازم برای جوانانی است که تا از این طریق بدن خود را سالم نگه دارند تا در آینده نزدیک بتوانند کارهای بزرگتر و مسئولیت های بزرگتری بر عهده بگیرند.

وی اظهار داشت برگزاری این چنین برنامه های باعث ایجاد شور و نشاط، توسعه ورزش در بین جوانان و وحدت بیشتر حوزویان و دانشجویان خواهد شد.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha