جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرهنگ رحیمی

حوزه/ رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: دشمنان اسلام همیشه با اعتقادات مسلمانان مشکل داشته و ضرر رسانده به اماکن متبرکه و مراکز دینی همچون حوزه های علمیه و بقاع متبرکه در برنامه آنها است و غفلت از این اماکن سبب ضرر های فراوانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان،سرهنگ احمد رحیمی، در جمع مسؤولان بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری بیان داشت: مردم بقاع متبرکه را همچون حرم امامان(ع) حرم امن الهی می دانند بدین سبب افزایش سطح امنیت این اماکن متبرکه از وظایف دینی به شمار می رود و بقاع متبرکه باید به امن ترین مکان ها تبدیل شود و مسؤولان این اماکن باید در حفظ امنیت کوشا باشند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: یکی از مسایل مهم در حفظ امنیت اماکن مذهبی همچون حوزه های علمیه، مساجد و بقاع متبرکه داشتن دوربین مدار بسته و مجهز بودن به سیستم ضد حریق است.

وی با اشاره به اهمیت وظیفه مسؤولان مراکز دینی و فرهنگی اظهار داشت: بررسی تجهیزات امنیت مراکز فرهنگی یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان مراکز فرهنگی به شمار می رود.

سرهنگ رحیمی گفت: چهار شنبه سوری که یکی از سنت های غلط در جامعه به شمار می رود و جوانان و نوجوان نا آگاه دست به فعالیت های مخاطره آمیز می زنند یکی از روزهای حساس برای مراکز دینی و فرهنگی به شمار می رود و حضور مسؤولان بقاع متبرکه در روز چهار شنبه سوری از اهمیت بالایی برخوردار است و سبب جلوگیری از حوادث احتمالی می شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: دشمنان اسلام همیشه با اعتقادات مسلمانان مشکل داشته و ضرر رساندن به اماکن متبرکه و مراکز دینی همچون حوزه های علمیه و بقاع متبرکه در برنامه آنها است و غفلت از این اماکن سبب ضرر های فراوانی می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha