جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبک زندگی قرانی

حوزه/ رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی استان قم، ترویج و نشر آموزه ها و معارف قرآنی را لازمه توفیق در سبک زندگی اسلامی دانست.

حبیب‌الله عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن اشاره به تشکیل اتحادیه موسسات قرآنی از سال 80 اظهار داشت: این اتحادیه از یکصد موسسه قرآنی تشکیل شده که هیئت مدیره آن با مشارکت تمامی  موسسات انتخاب شده و ماهانه جلسه‌ای را به‌منظور بررسی مسائل مختلف برگزار می کند.

وی با اشاره به این که اتحادیه موسسات قرآنی دارای بودجه مشخصی نیست، افزود: برای پیشبرد اهداف اتحادیه از نیرو انسانی و همت تمامی افراد استفاده می‌کنیم، ضمن آن که برگزاری جلسات براساس برنامه‌ریزی در موسسات قرآنی صورت می‌گیرد.

عزیزی همچنین با بیان این که تشکیل هیئت اندیشه‌ورز قرآن و عترت از جمله دستاوردهای مهم تشکیل اتحادیه موسسات قرآنی بوده است، گفت: این مهم با عنایت به کلام رهبر معظم انقلاب و برای رشد بیشتر فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته به خصوص در فضای معنوی شهر مقدس قم که اهتمام به این امور ضروری تر جلوه می کند.

وی با اشاره به حضور مدیران قرآن و عترت استان در تشکیل هیئت اندیشه‌ورز قرآن و عترت ابراز داشت: مدیران قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و سایر نهادهای مربوطه استان در جلسه شکل‌گیری هیئت اندیشه‌ورز حضور داشته و به طور مرتب در جلسات ما حاضر هستند.

وی با بیان اینکه هدف اتحادیه موسسات قرآنی توسعه و ترویج قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا قرآن کریم بیش از پیش وارد زندگی ما شده و نسل جوان نیز آشنایی بیشتری با این کتاب آسمانی داشته‌باشند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha