چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هنرهای تجسمی

حوزه/ نشست نقش‌آفرینی هنرمندان حوزوی در عرصه هنرهای انقلاب دوشنبه‌شب در نگارستان اشراق قم با حضور استاد مسعود نجابتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی انجمن هنرهای تجسمی طلاب با موضوع نقش‌آفرینی هنرمندان حوزوی در عرصه هنرهای انقلاب با حضور استاد مسعود نجابتی مدیر گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در نگارستان اشراق قم برگزار شد.

در این نشست جمعی از طلاب و روحانیون فعال در عرصه‌های مختلف هنری حضور داشتند.

حجت الاسلام آزادی مدیر انجمن هنرهای تجسمی طلاب در این نشست با بیان اینکه اولین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی هنرهای تجسمی امروز برگزار می‌شود، گفت: امید داریم که هر ماه یک نشست با حضور طلاب هنرمند و سایر هنرمندانی که علقه دینی دارند حضور داشته باشند و در عرصه هنر دینی و انقلاب گام برداریم.

وی تصریح کرد: بی شک همگرایی و همنوایی هنرمندان حوزوی شرط لازم برای پیشرفت و توسعه هنری و تجربی آنها است و ماهیت و پویایی انجمن هنرهای تجسمی طلاب وابسته به ارتباط مستمر و مستقیم هنرمندان حوزوی است.

در ادامه نشست استاد نجابتی در مورد انتظارات جبهه فرهنگی جامعه از حوزویان مطالبی را بیان و سپس به سؤالات مطرح شده از سوی حاضرین در نشست پاسخ داد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha