جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میناپور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه تفاهم نامه های همکاری حوزه علمیه با هلال احمر و منابع طبیعی نیز منعقد شده است، گفت: در این برنامه های تبلیغی طلاب و مبلغان راهکارهای حفظ سلامت در جاده ها و همچنین حفظ و حراست از طبیعت را برای مسافران نوروزی تشریح خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به بازدیدهای دوره ای از مدارس علمیه استان با هدف تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف مدارس، گفت: در بازدید از مدارس علمیه استان لرستان، مدیران و معاونان تهذیب، آموزش و پژوهش گرد هم می آیند و برنامه و عملکرد چند ماهه و فصلی خود را به مدیریت و معاونان حوزه استان ارائه می دهند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: در این دیدارها علاوه بر ارائه برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی به مدیران و اساتید وظایف و رسالت های تبلیغی  طلاب نیز در آستانه سال نو تشریح خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال نو رسالت های تبلیغی طلاب با انعقاد تفاهم نامه هایی با دانشگاه علوم پزشکی تحت عنوان سفیران سلامت برای طلاب بازگو و تشریح خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این طرح طلاب با تبیین پیام های سلامتی در قالب آیات و روایات قرآنی به مسافران نوروزی ارائه خدمات دینی و مشاوره ای خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان این که تفاهم نامه های همکاری حوزه علمیه با هلال احمر و منابع طبیعی نیز منعقد شده، گفت: دراین برنامه های تبلیغی طلاب و مبلغان راهکارهای حفظ سلامت در جاده ها و همچنین حفظ و حراست از طبیعت را برای مسافران نوروزی تشریح خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به این که در بازدیدهای دوره ای از مدارس علمیه ماموریت های حوزه در بعد اعتقادی اخلاقی، سیاسی و بصیرت افزایی به طلاب ارائه خواهد شد، افزود: این پیام ها با هدف تبلیغ دینی، فرهنگی و اجتماعی در بین مردم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha