چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پذیرش

حوزه/ اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با حضور در مدارس، پایگاه های بسیج و مساجد شهری و روستایی شهرستان برای جذب طلاب مومن و مستعد تبلیغ خواهند کرد و در این راستا اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی را به افراد علاقمند و خانواده ها ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام نادر سبزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به آغاز پذیرش جذب طلبه در حوزه های علمیه، گفت: اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با حضور در مدارس، پایگاه های بسیج و مساجد شهری و روستایی شهرستان برای جذب طلاب مومن و مستعد تبلیغ خواهند کرد و در این راستا اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی را به افراد علاقمند و خانواده ها ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه تبلیغ در فضای مجازی درباره نحوه ورود به حوزه برای علاقمندان به فراگیری علوم دینی نیز اطلاع رسانی شده است، افزود: امسال پذیرش طلبه در مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر از بین دارندگان مقطع متوسطه اول و دوم صورت خواهد گرفت.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با بیان اینکه هم اکنون قریب به 60 طلبه در 6 پایه تحصیلی در این مدرسه به تحصیل علوم حوزوی مشغول هستند، گفت: ظرفیت پذیرش طلبه برای سال تحصیلی 98-97 نیز در این مدرسه 30 نفر اعلام شده است که اساتید و طلاب با تبلیغ چهره به چهره تلاش خواهند کرد افراد علاقمند، مومن و مستعد جذب شوند.

حجت الاسلام سبزی در پایان یادآور شد: علاقمندان به فراگیری علوم حوزه می توانند تا 15 فروردین 97 از طریق سایت معاونت آموزش حوزه و یا با مراجعه حضوری به مدرسه به  نشانی پلدختر، میدان شهید بهشتی، جنب مسجد اعظم، مدرسه علمیه امام رضا (ع) برای ثبت نام اقدام نمایند .   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha