پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن و عترت

حوزه/ مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری برنامه‌های هفته قرآن و عترت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم طیبه سادات طباطبایی عنوان کرد: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با توجه به ظرفیت و توانمندی عظیم بانوان طلبه از تعامل با مراکز و نهادهای همسو و هم‌افزایی سرمایه‌های فکری و فرهنگی انقلاب جهت تحقق اهداف بلند نظام اسلامی استقبال می کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با اشاره به اینکه روزهای ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه، هفته قرآن و عترت نامگذاری شده است، افزود: در راستای همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های مختلفی از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در هفته قرآن و عترت برگزار می‌شود.

خانم طباطبایی تصریح کرد: برگزاری سومین کارگاه نقش قرآن و حدیث در مداخلات روانشناختی، دومین مرحله مسابقات تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم، دومین مرحله دوره تفسیر نمونه و نهمین مرحله نهج‌البلاغه خوانی  بخشی از برنامه‌های این هفته است.

وی یادآور شد: توجه به قرآن وعترت و تلاش برای گسترش و تعمیق آموزه‌های ناب قرآن کریم و احادیث در بین طلاب به منظور توانمندسازی آنان در راستای منویات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) است که اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در اهداف و راهبردهای خود به این موضوع اهتمام دارد.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha