جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی موینی تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی آبرو دارد، به خطر وجود ولی فقیه است و امروز دشمن همان کار زمان حضرت علی (ع) را برای منزوی کردن اسلام ناب و ولایت در جامعه انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی، امروز در جمع جوانان منتخب مساجد شهرستان محمدیه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: باید مراقب باشیم که  عهدمان با ولایت فقیه شکسته نشود.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان است، بیان کرد: امروز تمام تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی است. نفاق و کفر خودشان را در ظاهر به راستی و درستی متصل می‌کند، اما در باطن عهدشکنی و دو چهره رفتار می‌کند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه کفر و نفاق دست به دست هم دادند تا اسلام را از بین ببرند، خاطر نشان کرد: عده ای خودشان را ولایت مدار می‌دانند، اما غیر از آنچه خدا و پیامبر خدا می‌خواهند، عمل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی موینی تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی آبرو دارد، به خطر وجود ولی فقیه است و امروز دشمن همان کار زمان حضرت علی(ع) را برای منزوی کردن اسلام ناب و ولایت در جامعه انجام می دهد.

وی ادامه داد:  در زمان پیامبر اسلام(ص) افرادی درکنار ایشان بودند و در بسیاری از جنگ ها نیز به پیامبر و اسلام یاری رساندند و از نزدیکان پیامبر محسوب می شدند، اما بعد از رحلت آن حضرت به دلیل داشتن روحیه قدرت طلبی از اصول پیامبر(ص) فاصله گرفتند و امامت و ولایت امام علی(ع) را انکار کرد

امام جمعه شهرستان محمدیه، صداقت و وفای به عهد را یکی از راه‌های حفظ جامعه اسلامی در برابر اهداف شوم دشمنان دانست و گفت: باید مردم در جامعه اسلامی مانند دانه‌های تسبیح به هم‌پیوسته و یک دل باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha