چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: شهرهای مرزی بیشتر از نقاط دیگر در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند، لذا مسئولان باید کارهای فرهنگی و زیربنایی را در اینگونه مناطق افزایش دهند و با دید ویژه ای به آن نگاه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، محمود الله مرادی، امروز در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز با اشاره به این که دشمنان با تمام امکانات به دنبال ترویج منکرات در جامعه اسلامی ایران هستند، گفت: مسئولان فرهنگی و کسانی که با امور فرهنگی و اجتماعی جامعه در ارتباط هستند باید نقاط ضعف در اجتماع را شناسایی نمایند تا از تهاجم فرهنگی دشمنان جلوگیری شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض دین مبین اسلام است و همه موظف به اجرا و رعایت آن هستیم، اگر بتوانیم در این مقوله خوب عمل کنیم، دشمن نمی تواند هیچ راه نفوذی در جامعه ما پیدا کند.

الله مرادی ادامه داد: خوشبختانه یکی از خصیصه های ملت ایران هوشیاری و بصیرت است و همین باعث شده دشمنان تاکنون از عملی کردن نیات خبیثانه خود ناموفق باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: متاسفانه برخی از رسانه های بیگانه اینگونه می خواهند به مردم القا کنند که اسلام مخالف شادی مردم است، لذا باید مسئولان فرهنگی مردم و جامعه را نسبت به این ترفند و شایعه افکنی دشمنان هوشیار کنند.

الله مرادی تاکید کرد: امروز سراسر منطقه خاورمیانه به صحنه درگیری گروهک های تروریستی دست پرورده غرب و اسرائیل تبدیل شده است، ولی ضریب امنیت در جمهوری اسلامی بالاست، لذا مردم باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه سخنان خود، گفت: شهرهای مرزی بیشتر از نقاط دیگر در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند، لذا مسئولان باید کارهای فرهنگی و زیربنایی را در اینگونه مناطق افزایش دهند و با دید ویژه ای به آن نگاه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha