جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رگزاری مراسم درختکاری با همکاری روحانیون کرمان

حوزه/ آیین درختکاری با حضور روحانیون کرمان برگزار شد و طلاب و روحانیون خواهر و برادر در این آیین هریک نهالی را کاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمان، آیین روز درختکاری در مراسمی با حضور روحانیون کرمان برگزار شد، در طی این مراسم که با حضور طلاب و مسوولین حوزه علمیه خواهران و برادران شهر کرمان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی مدیر حوزه علمیه کرمان با اشاره به وظیفه روحانیت در رابطه با ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در جامعه سخنرانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، همکاری حوزه و منابع طبیعی را امری مبارک برشمرد و بر وظیفه همه اقشار جامعه در حفظ محیط زیست تاکید کرد.

مهدی رجبی زاده، مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان نیز در این آیین به موضوع ضرورت حفظ محیط زیست در جامعه امروز و تاثیرات همکاری حوزه و منابع طبیعی پرداخت.

در پایان این مراسم حجج اسلام والمسلمین حسن علیدادی و حسین اللهوردی به همراه مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان نهالی را  کاشتند؛ همچنین طلاب و روحانیون خواهر و برادر حاضر در این مراسم هریک نهالی را به طور جداگانه کاشتند.

لازم به ذکر است این مراسم در سطح استان برگزار شده است و در تمامی شهرهای استان کرمان، مراسم درختکاری با همکاری روحانیون و مسوولین منابع طبیعی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha