پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
چهارمین کارگروه دبیران اقامة نماز ادارات، نهاد‌ها

حوزه/ مدیر ستاد اقامة نماز استان قم گفت: دبیران اقامة نماز در ترویج فرهنگ اقامة نماز از فرصت ایام نوروز استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محمد خامه‌یار در چهارمین کارگروه دبیران اقامة نماز ادارات، نهاد‌ها و دانشگاه‌ها در قم، اظهار داشت: با عنایت به نزدیک شدن ایام نوروز، دبیران اقامه نماز امکانات خود را در برگزاری نماز جماعت در بوستان‌ها، توقفگاه‌ها، پارک‌ها و مساجد بین راهی استان به کار بگیرند و نمازخانه‌های ادارات را به روی زائرین و مسافرین باز کنند.
وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط دبیران اقامة نماز استان گفت: هرچند کار‌های خوبی در طول سال انجام شده، اما کار‌های زمین مانده زیادی وجود دارد که در انجام آن باید مدیریت کرد.
مدیر ستاد اقامة نماز خاطر نشان کرد: فضای رقابتی در ترویج فرهنگ اقامه نماز بین دبیران و ادارات به عنوان یک اصل مهم تلقی شود و با همدلی زمینه لازم و تمهیدات مورد نظر را فراهم کنیم تا همة کارکنان ادارات در نماز جماعت حضور چشمگیری داشته باشند.
وی گفت: با عنایت به فرا رسیدن ایام نوروز دبیران اقامة نماز از فضای بیرون ادارات و محیط پیرامونی به منظور ترویج فرهنگ نماز بهره بگیرند.
در این نشست مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ نماز گفت: دبیران و ائمه جماعات نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و می‌توانند در کاهش مصرف برق تأثیر گذار باشند.
آهنین پنجه گفت: با صرفه جویی‌ها می‌توان از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل آورد و به جای آن پروژه‌های جدیدی را ایجاد کرد.
در این نشست اعضای کارگروه نظارت و ارزیابی انتخاب شدند.

 

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha