پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمن همواره از پیوند میان مردم با روحانیت عصبانی و در هراس بوده است، گفت: چندین دهه است که بدخواهان دین و انقلاب تلاش می کنند تا این پیوند را بشکنند و میان مردم و روحانیت فاصله بیاندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران سه شنبه شب در جلسه جامعه روحانیت مرکز استان، به نقش و جایگاه روحانیت در دفاع شریعت محمدی اشاره کرد و گفت: روحانیت شیعه همواره در دفاع از دین و ارزش های الهی استوار بوده است.

وی با بیان این که روحانیت با بصیرت و انقلابی هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نکرده است، افزود: روحانیت با همه توان خود در برابر توطئه های دشمنان علیه دین ایستاده و از اصل دین حراست کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، بصیرت و هوشیاری را یکی از امتیازات روحانیت شیعه در طول تاریخ برشمرد و خاطرنشان کرد: روحانیت اصیل و با بصیرت شیعه هیچ گاه اهل مماشات و تسامح در برابر هتاکان به دین و ارزش های الهی نبوده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت شیعه برای حفظ دین جان خود را نیز تقدیم کرده است، تصریح کرد: بسیاری از روحانیان و شخصیت های اثرگذار حوزوی در طول تاریخ به دلیل کینه حکام دیکتاتور و دشمنان کوردل به شهادت رسیدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنی با روحانیت ریشه در تاریخ دارد، بیان داشت: علمای بزرگ شیعه همواره در برابر کسانی که به دنبال محو دین و ارزش های الهی در جامعه بودند ایستادند و نگذاشتند تحریفی در دین صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در جریان مشروطه، ملی شدن صنعت نفت، فتوای میرزای شیرازی تا پیروزی انقلاب اسلامی نقش مرجعیت و روحانیت شیعه کاملاً واضح و روشن بوده است، خاطرنشان کرد: روحانیت با اقتدار شیعه، داغ سنگینی بر دل های دشمنان اسلام گذاشته و به همین دلیل این دشمنی ها تا امروز نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت در جریان نهضت انقلاب یک تنه در برابر رژیم پهلوی ایستاد و توانست توده مردم را با خود همراه کند، تصریح کرد: استقلال، شجاعت و مردم داری روحانیت عامل پیوند میان مردم و روحانیت شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان همواره از پیوند میان مردم با روحانیت عصبانی و در هراس بوده است، خاطرنشان کرد: چندین دهه است که بدخواهان دین و انقلاب تلاش می کنند تا این پیوند را بشکنند و میان مردم و روحانیت فاصله بیاندازند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم هوشیارتر از آن هستند که فریب توطئه های دشمنان و معاندان دین و انقلاب را بخورند، تصریح کرد: پیوند عمیق میان مردم و روحانیت موجب سرنگونی رژیم طاغوت شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که روحانیت همواره مدافع جدی مردم و منافع اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومان و مستضعفان بوده است، خاطرنشان کرد: در طول چهار دهه اخیر در همه سخنرانی ها و خطبه های نماز جمعه، روحانیت همواره تلاش کرده از حقوق و مطالبات به حق مردم دفاع و پشتیبانی کند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که روحانیت همیشه کمبودها و ضعف ها را به مسؤولان تذکر می دهد، تصریح کرد: مردم ما به خوبی می دانند که روحانیت همواره همگام با مردم حرکت کرده و در دفاع از حقوق به حق آنها با کسی تعارف نداشته و ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز نیز علما و روحانیت از مسئولان می خواهند به مطالبات به حق مردم توجه کنند و از فرافکنی به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: آنچه که مردم فهیم و هوشیار ما نسبت به آن معترض هستند، فساد، تبعیض و بی عدالتی در جامعه است و مسؤولان نیز وظیفه دارند در جهت رفع این معضلات مهم گام عملی بردارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha