جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجموعه عروسک های محجبه با تنوع قومیتی در انگلیس روانه بازار شد

حوزه/شرکت انگلیسی صنایع اسلامی که محصولاتش در بیش از ۱۵ کشور به فروش می رسند، خط تولید جدیدی از عروسک با حجاب و تنوع قومیتی برای کودکان مسلمان وارد بازار کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک شرکت انگلیسی اسلامی مجموعه جدیدی از عروسک های محجبه و دارای پوشش اسلامی تولید کرده که این عروسک ها به صورت جالب توجهی تنوع جمعیتی و قومیتی در میان مسلمانان را پوشش می دهند.

این شرکت که به ایجاد محصولاتی برای کودکان مسلمان شهرت دارد، مجموعه کاملی از عروسک های متنوع قومیتی، با نژادهای مختلف تولید کرده است.

امین فرحت از شرکت صنایع اسلامی در این باره گفت: مجموعه عروسک های اسلامی به منظور بزرگداشت تنوع جمعیتی و چندفرهنگی در میان مسلمانان که در مناطق مختلف در جهان سکونت دارند تولید شده اند.

وی افزود: ما صمیمانه امیدواریم بتوانیم برای  کودکان عروسک هایی فراهم کنیم که انعکاسی از فرهنگ و مذهب آن ها باشند.

امین که یک زن تاجر مسلمان می باشد می گوید که علت آغاز خط تولید عروسک های اسلامی، فقدان قابل توجه این گونه محصولات در بازار و تقاضای روز افزون والدین مسلمان برای تولید عروسک های محجبه برای کودکان شان بوده است.

این شرکت اسلامی در انگلستان هم اکنون بیش از 50 نمونه کار مربوط به مهارت های تربیت فرزند اسلامی را ارائه کرده و محصولاتش را به بیش از 15 کشور به فروش می رساند.

لازم به ذکر است در نوامبر 2017، برای نخستین بار شرکت عروسک سازی باربی، نخستین عروسک محجبه و اسلامی را با الهام از ابتهاج محمد ساخته و روانه بازار کرد. ابتهاج قهرمان شمشیربازی آمریکایی و نخستین زن محجبه ای می باشد که از سوی تیم ملی آمریکا در مسابقات شمشیربازی المپیک حضور یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha