پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هم اندیشی سالانه طلاب و روحانیون استان کردستان

حوزه/ هم اندیشی سالانه طلاب و روحانیون استان کردستان در سالن اجتماعات امام خامنه ای شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، هم اندیشی سالانه طلاب و روحانیون استان کردستان شامگاه سه شنبه با حضور حجت الاسلام دارابی، معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیعات کشور، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و جمع کثیری از حوزویان استان، در سالن امام خامنه ای سنندج برگزار شد.

در این مراسم که به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: طلاب و روحانیون نقش راهنمایان جامعه اسلامی را بر عهده دارند و همین امر وطیفه آنان را دوچندان کرده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با وجود مشقت های بسیار در این استان، فعالیت و تبلیغ طلاب و روحانیون کردستانی بسیار چشمگیر و موفقیت آمیز بوده است و امید است در سال آینده این روند همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه این برنامه، حجت الاسلام دارابی، معاون امور مجلس  و استان های سازمان تبلیغات اسلامي کشور اظهار داشت: در این دوره حساس از تاریخ نقش روحانیون و طلاب بسیار حساس تر از گذشته شده است.

معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیعات اسلامي کشور تاکید کرد: امروز دشمن روحانیت را هدف تهاجم فرهنگی خود قرار داده است و به دنبال ایجاد جدایی بین مردم و روحانیت است، ولی با بصیرتی که از ملت ایران سراغ داریم دشمن هرگز به این خواسته نامشروع خود نخواهد رسید.

در ادامه این برنامه، توسط حجت الاسلام مختار کرمی، رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان و نیز حجت الاسلام دارابی، معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیعات اسلامي کشور از فرزندان روحانیون کردستانی با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 در ادامه این نشست باشکوه مراسم مداحی و مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت، حاج موسوی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha