چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عطائی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور:

حوزه/ حجت الاسلام عطایی با اشاره به اینکه حجاب اصل مسلم و صریح قرآن است و جای تردید در وجوب آن نیست گفت: تئوریزه کردن حجاب به اختیاری و اجباری دهن کجی به دستورات قرآن و پیاده نمودن تفکرات سکولاری در جامعه است.

حجت الاسلام عطائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، با اشاره به آیات قرآن و دلائل عقلی که بر لزوم حجاب اقامه شده است، گفت: اگر حجاب ترک شود حاکم اسلامی مانند سایر منکرات باید حسم(از بین بردن) ماده فساد کند و از آن جلوگیری نماید و این در فقه اسلامی ثابت است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با نگرانی از عدم احساس مسئولیت متولیان امر در خصوص وضعیت وخیم امر حجاب در جامعه، افزود: آنچه در گذشته بحث می شد بد حجابی بود اما اخیرا پیشامد کشف حجاب است که بدتر است.

وی با بررسی تغییر تاکتیک دشمنان جامعه اسلامی برای برداشتن حجاب زن مسلمان، ادامه داد: آنچه که جدیدا با توطئه دشمنان حکومت اسلامی توسط مواجب بگیران استحاله شده و بریده از دین باب شده نه بد حجابی است نه کشف حجاب، بلکه هتک حجاب است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به کشف حجاب یک زن معلوم الحال که روسری خود را بر سر چوبی در ملاء عام آویزان نمود گفت: کشف حجاب توهین به روش زنان مومنه و سیره بزرگان دین و مقدسات اسلام است.

حجت الاسلام عطایی با بیان این که کشف و هتک حرمت حجاب یک حرکت سکولاری است، گفت: تئوریزه کردن حجاب به اختیاری و اجباری دهن کجی به دستورات قرآن و پیاده نمودن تفکرات سکولاری در جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha