شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی گفت: پایگاه نماز جمعه در استحکام پایه های نظام اسلامی بسیار موثر است و باید در جهت تقویت جایگاه آن قدم برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، ظهر چهارشنبه در جلسه ائمه جمعه استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، برگزار شد، ابراز داشت: امام خمینی(ره) وقتی نماز جمعه را مستقر کردند، تکلیف ما را مضاعف کرد.

وی با اشاره به اینکه نمازهای جمعه، کانون معرفت و سیاست هستند، تصریح کرد: در طول ۴۰ سال گذشته نقش ائمه جمعه هم در دوران دفاع مقدس و هم در مواقع مختلف، بسیار ارزشمند بوده است و آگاهی و معرفت و بصیرت مردم را افزایش داده و نظام به شدت به آن احتیاج دارد.

خدابخش تاکید کرد: پایگاه نماز جمعه در استحکام پایه های نظام اسلامی بسیار موثر است و باید در جهت تقویت جایگاه آن قدم برداشت.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به برگزاری درس اخلاق مدیران در استان، گفت: این جلسه هر دو هفته یکبار در تبریز برگزار می شود که برکات فراوانی دارد، حضور مدیران استان در دور هم، باعث نزدیکی و حل بسیاری از مشکلات می شود.

وی ادامه داد: مدیران بسیار نیاز دارند با هجمه های فضای مجازی، با حضور در جلسه اخلاق، قلب های خود را پاک تر کنند که در شهرستان ها نیز باید این جلسات اخلاق برگزار شود.

خدابخش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدیران باید خود را خادم مردم بدانند، اظهار داشت: خدمت به مردم برای مدیران یک اصل است، مردم محرم اسرار هستند، گاهی برخی ناکارآمدی ها در فضای مجازی بسیار برجسته می شود که مدیران با پاسخگویی می توانند فرهنگ پذیرش را در جامعه نهادینه کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید با مدیریت جهادی امکان پذیر است که در اولویت کارهای ما قرار دارد، برای ایجاد اشتغال باید فضای کسب و کار بهبود پیدا کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha