چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مادر شهید

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار و گذشت مادران آنان است، به همین خاطر باید به این سرمایه‌های معنوی توجه کرده و به آنان سرکشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی، ظهر امروز در مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر که در مسجد المهدی مینودر برگزار شد، گفت: مادران شهدا با تربیت و پرورش درست و اسلامی فرزندان، افتخار بزرگی را رقم زدند و سرمایه‌های خود را برای گسترش و تعمیق فرهنگ و ارزش‌های ناب اسلامی فدا کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مادران شهدا همواره نشان داده‌اند که از تقدیم فرزندان خود برای دفاع از ارزش‌های اسلامی پشیمان نشده‌اند و این امر اوج ایمان و بصیرت آنان را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار و گذشت مادران آنان است، به همین خاطر باید به این سرمایه‌های معنوی توجه کرده و به آنان سرکشی کنند.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت:  زنان و بانوان ایرانی همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی قرار داشته‌اند و این مهم را در برهه‌های مختلف نظیر هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مادران شهدا نمونه بارز افرادی هستند که با اقتدا به مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت حماسه آفریدند.

وی در ادامه با بیان این که خداوند با خلقت زن و موجودی به نام مادر، بخشی از محبت بی‌انتهای خود را به بندگانش در روی به نمایش گذاشت، افزود: اگر محبت مادری نبود هیچ انسانی در روی زمین پرورش نمی‌یافت و آنچه مادر را در میان جهان هستی خاص می‌کند این است که مادر از تمام هستی خود برای دیگران گذشته و هستی خود را فدای دیگران می‌کند و خداوند که خود هستی‌بخش است نسبت به بندگان رفتاری به مراتب مهربان‌تر از مادر دارد.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: حضرت زهرا(س) تمام هستی خود را برای ولایت و هدایت بندگان داد و اگر ایشان برای ولایت و احیای اسلام جانبازی نمی‌کرد، برای همیشه زحمات پیامبر(ص) در همان روزهای نخست بعد از رحلت ایشان از بین می‌رفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha