جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: برخی مسئولین انتقاد به معصومین(ع) را روا می‌دانند، ولی انتقادهایی که به آنها می‌شود را حمل بر کم عقلی و بی شناسنامه بودن می‌ کنند و بدترین شیوه‌ی برخورد را با منتقدان در پیش می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: از خصوصیات آن حضرت اولین گفتمان ولایت را به راه انداختن جریان ولایت و نقش ولایت در جامعه و نظام هستی را مطرح کردند و بعد از رحلت پیامبر(ص) جایگاه ولایت را در بین مردم تشریح کردند

وی با بیان اینکه خانواده ها باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را که یک سبک اسلامی و بهترین نمونه اسلامی است و احترام به زن به شوهر و چگونگی تربیت کردن فرزندان و تربیت عملی فرزندان قبل از اینکه فرزندان را با قول تربیت کرد را سر لوحه زندگی خود قرار دهند

مدیر حوزه علمیه ایلام با به اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) جریان تبلیغ دین خدا یکی دیگر از خصوصیات آن حضرت می باشد، افزود: دین خدا  باید به نحوه‌ شایسته تبلیغ گردد و در این زمینه نباید لحظه ای درنگ و توقف شود.

وی با اشاره به این که برخی افراد نقد پیامبر(ص) و معصومین(ع) را بدون اشکال می دانند!!، گفت: این اشتباه بزرگ برخاسته از تفکر لیبرال است و متاسفانه این تفکر در بعضی از افراد و مسئولین وجود دارد، به طوری که انتقاد به معصومین(ع) را روا می‌دانند، ولی انتقادهایی که به آنها می‌شود را حمل بر کم عقلی و بی شناسنامه بودن می‌کنند و بدترین شیوه‌ی برخورد را با منتقدان در پیش می گیرند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: انتقاد سازنده از مسئولان و دولتمردان باعث رشد جامعه و برطرف شدن ضعف ها و مشکلات می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان گفت: متاسفانه دولت در سیاست خارجی دچار دیپلماسی انفعالی شده است. در بحث اقتصاد نیز به مشکل برخورده و بیکاری جوانان، کاهش ازدواج و رشد آمار طلاق دلیل سیاست‌های اشتباه است، لذا باید مسئولین به جای اظهار نظرهای نسنجیده، به فکر مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha