پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به مسؤلان گفتند: مردم به این جهت به شما رأی دادند که به وعده های خود عمل کنید اما گفتید و عمل نکردید، مردم رأی دادند که زندگی خوبی داشته و مشکل معیشتی نداشته باشند اما روز به روز شاهد گرانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان این که مسلمانان باید عزت و قدرت اسلام را حفظ کنند، گفتند: مسلمین وظیفه دارند به گونه ای حرکت کنند که در جهت تقویت عزت اسلامی باشد از این رو از کاری که سبب انحطاط و خدشه به عزت اسلامی شود باید پرهیز کرد.
ایشان افزودند: اگر دشمنان اسلام، کفار، استکبار و صهیونیست ها پیشنهاداتی دارند اما قبول کردن این پیشنهاد خلاف عزت اسلامی است باید پرهیز کرد چرا که قبول کردن خواسته های مخالف عزت اسلامی در واقع نوعی سلطه پذیری است.
معظم له با اشاره به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران اظهار داشتند: این شخص با سران استکبار رابطه بسیار خوبی دارد و به عربستان  موشک می فروشد که آل سعود با همین موشک ها مردم یمن را به خاک و خون کشیده است.
ایشان ادامه دادند: وزیرخارجه فرانسه که با فروش موشک سبب کشتار هزاران یمنی بی گناه به دست آل سعود شده به ایران سفر کرد تا بتواند درباره مسائل دفاعی و موشکی ایران اهداف استکبار را پیگیری کند اما خوشبختانه مأیوس برگشت و دید که مسلمانان ایرانی عزت اسلامی را حفظ می کنند.
این مرجع تقلید با تأکید بر این که همواره باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار و بیدار باشیم، ابراز داشتند: با هوشیاری باید از نقشه های دشمن آگاه شده و دشمنان را از رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته و عزت اسلام و مسلمین را حفظ کنیم.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهار نظر برخی مسؤلان عنوان کردند: برخی مسؤلان تصور می کنند چون که مردم به آن ها رأی دادند هرچه که گفتند باید همان باشد و کسی حق اظهار نظر ندارد، در حالی که رأی مردم به معنای چک سفید دادن به مسؤلان نیست.
معظم له خاطرنشان کردند: رأی گرفتن بدان معنا نیست که انسان هرگونه خواست عمل کند بلکه باید بر اساس قانون اساسی کارها پیش رود، مردم بر اساس نظام و قوانین به افراد رأی می دهند تا به قوانین عمل کنند، مسؤلان باید به وعده هایی که به مردم دادند عمل کنند.

ایشان اضافه کردند: مردم دغدغه های خود را با ما در میان می گذارند و می گویند که می خواهیم گرانی و بیکاری از بین برود، مسؤولان وعده دادند که این مشکلات را حل کنند از این رو نمی توانند بگویند که دیگران حرفی نزنند و هرگونه که خواستند برخورد کنند.
حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به مسؤلان گفتند: مردم به این جهت به شما رأی دادند که به وعده های خود عمل کنید اما گفتید و عمل نکردید، مردم رأی دادند که زندگی خوبی داشته و مشکل معیشتی نداشته باشند اما روز به روز شاهد گرانی هستیم.
ایشان همچنین با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب مبنی بر این که به زودی در قدس نماز جماعت خواهیم خواند، افزودند: اخیرا ترامپ اعلام کرده که می خواهند سفارتخانه آمریکا را از تل آویو به قدس بیاورند، تقابلی این چنین بین اسلام و کفر وجود دارد، در جنگ خیبر و خندق هم چنین برخوردی وجود داشت و این ها بقایای بنی نضیر هستند، از این رو باید بیدار باشیم و امیدواریم که فرمایش رهبر انقلاب هرچه سریعتر محقق شود.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha