جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حج و زیارت یزد

حوزه/ مدیر حج و زیارت یزد از تکمیل شده ظرفیت کاروان های حج تمتع در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، علی اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت یزد ظهر امروز در نشستی با حضور حجت الاسلام علی حبیبیان، مسئول حوزه نماندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت یزد با اشاره به آخرین وضعیت ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع، اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب مردم استان یزد ظرفیت كاروان‌های حج تمتع 97 در استان یزد تكمیل شده است.

وی ادامه داد: زائران تا پایان دی ماه سال 85 كه پیش ثبت نام انجام داده بودند در سامانه حج و زیارت نسبت به تكمیل اطلاعات و قطعی كردن ثبت‌نام خود اقدام كردند.

مدیر حج و زیارت یزد افزود: براساس برنامه‌ریزی قرار بود درصورت عدم تكمیل ظرفیت كاروان ها از اولویت های بعدی برابر برنامه زمانبندی فراخوان شوند كه همان چهار روز اول كلیه كاروان تكمیل شدند.

این مسئول با اعلام اینكه زائران منتظر اطلاعیه‌های بعدی سازمان حج و زیارت باشند، تصریح كرد: زائران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت مدیریت حج یزد به آدرس yazd.haj.ir و یا كارگزاری‌های سطح استان مراجعه و كسب اطلاع کنند.

شریفی با بیان اینكه سهمیه برای اعزام زائران به سفر معنوی حج تمتع در سال 97، 2605 نفر در قالب 19 كاروان است، گفت: تمامی زائران حج تمتع یزد در سال 97 مدینه قبل هستند.

وی در پایان گفت: با توجه به استقبال خوب مردم بالغ بر ۵۰۰نفر در دفاتر بصورت ذخیره ثبت نام کردند و در تلاشیم تا سازمان حج و زیارت تعداد دیگری كاروان به یزد اختصاص داده شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha