پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ پنجمین یادواره شهدای روحانی استان کرمان

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمان بیان کرد: اکنون دشمنان به خوبی قدرت انقلاب اسلامی را احساس کرده به همین علت هراسان شده و در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا پرچم انقلاب اسلامی را پایین بیاورند درحالی که حرکت انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان در حال صادر شدن به کشورهای مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده در پنجمین یادواره شهدای 138 شهید روحانی استان کرمان که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد،گفت: دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رهنمودهای ولایت فقیه از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن در امان مانده است، هر چند دشمن به صورت مستمر به دنبال توطئه و فتنه است، ولی بصیرت گروهی از افراد با بصیرت است که در جهت توطئه نقشه های دشمنان در تلاش هستند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمان بیان کرد: تشکیل مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه به اهتمام امام خمینی(ره) انجام شد؛ اشتباه است که کسی تصور کند که این مجمع کاربردی نداشته است؛ چراکه مجمع به دنبال نگاه‌های کلان است و برنامه‌های نرم‌افزارمحور را برای حوزه‌های علمیه دنبال می‌کند هر چند اگر بتواند خدماتی را نیز به صورت موردی برای طلاب انجام دهد بسیار مطلوب است.

وی افزود: تحقق بخشیدن به اوامر رهبر انقلاب یکی از دغدغه‌های مجمع طلاب و نمایندگان حوزه علمیه است؛  تقویت بعد انقلابی حوزه‌های علمیه دغدغه رهبر انقلاب اسلامی اسلامی است چراکه بر اساس فرمایشات ایشان اگر حوزه علمیه انقلابی نماند نظام در خطر سقوط قرار می‌گیرد.

‌حجت‌الاسلام مسلمی‌زاده از نگاه رهبر انقلاب اسلامی در راستای لزوم رفع گره‌های ذهنی برخی طلاب و تقویت درونی مجمع طلاب و نمایندگان با استفاده از هیأت‌های اندیشه‌ورز یاد کرد و ادامه داد: حوزه انقلابی باید نماد بصیرت، علم و آگاهی باشد تا بتواند اهداف مورد نظر نظام اسلامی را تحقق بخشد.

این فعال حوزوی با ذکر این مطلب که امیدواریم روحانیون استان کرمان یکشنبه هفته آینده در فیضیه حضور یافته و با شرکت در انتخابات نمایندگان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه به نمایندگان استان کرمان رأی دهندگفت: امیدواریم که بتوانیم ظرفیت‌های بیشتری را برای این استان جذب کرده و فعالیت‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه را تعمیق بخشیم.

‌حجت‌الاسلام مسلمی‌زاده با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی فعالیت‌های فرهنگی باید به عنوان یک محور توسط بخش‌های مختلف دنبال شود، تصریح کرد: اکنون دشمنان به خوبی قدرت انقلاب اسلامی را احساس کرده به همین علت هراسان شده و در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا پرچم انقلاب اسلامی را پایین بیاورند درحالی که حرکت انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان در حال صادر شدن به کشورهای مختلف است.

وی تصریح کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی نیز مقابله با نظام اسلامی را دنبال می‌کند، هر چند حجم تهاجمات دشمن علیه نظام اسلامی کم نیستف اما مردم ایران نیز بدون رنج و سختی انقلاب را برپا نکرده و به راحتی از این انقلاب دست نمی‌کشند و دشمنان نیز باید در حسرت بمانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha