جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از پذیرش طلاب جدید خبر داد و گفت: ظرفیت حوزه استان برای جذب طلبه ۲۵۰ نفراعلام شده است، اما برای جذب بیشتر نیز محدودیتی وجود ندارد و تلاش می شود تا کیفیت محوری در جذب در راس فعالیت های ثبت نامی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان ورود به حوزه های علمیه همزمان با سراسر کشور در استان لرستان نیز آغاز شده است، گفت: علاقمندان به فراگیری علوم حوزوی می توانند تا 15 فروردین ۹۷ با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه استان، اقدام به ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان در دو سال اخیر از استان های زیر رتبه 10 در کشور از لحاظ جذب طلبه بوده است، اظهار کرد: استقبال جوانان لرستانی از تحصیل در حوزه، چشمگیر است و تلاش خواهد شد کیفیت محوری در جذب طلبه در اولویت ویژه ای  قرار گیرد .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان ها و نهادهای انقلابی تلاش می شود افراد مومن، مستعد و انقلابی جذب حوزه های علمیه شوند، خاطر نشان کرد: در این راستا هماهنگی های لازم با بسیج، سپاه، دفتر نماینده ولی فقیه، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی صورت گرفته است .

حجت الاسلام والسملمین میناپور، تبلیغ در تریبون نماز جمعه از سوی ائمه جمعه، تبلیغات رسانه ای، تبلیغات میدانی، تبلیغات چهره به چهره مبلغان، تبلیغ مبلغان در مساجد شهری و روستایی و همچنین تبلیغ در فضای مجاری را از اقدامات تبلیغی برای جذب طلبه در حوزه علمیه استان برشمرد .

وی در پایان یادآور شد: ظرفیت حوزه علمیه استان لرستان برای جذب طلبه 250 نفراعلام شده است که در این راستا برای جذب بیشتر نیز محدودیتی وجود ندارد و تلاش می شود تا کیفیت محوری در جذب در راس فعالیت های ثبت نامی قرار گیرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha