پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبلیغ راهیان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تبلیغ ۱۰۲ خواهر طلبه این استان امسال در کاروان های راهیان نور خبر داد .

 سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به نقش طلاب و مبلغان در راستای حفظ نام و یاد شهدا، گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت با هدف حفظ روحیه هادت طلبی و ولات مداری از وظایف حوزه های علمیه است که در این راستا مبلغان با حضور در کاروان های راهیان نور به تبلیغ سیره شهدا می پردازند .

وی با بیان اینکه حضور طلاب و مبلغان بسیجی می تواند در پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات نسل جوان موثر باشد، اظهار کرد: اردوی راهیان نور از حوزه های تبلیغی مبلغان است که هر سال با هدف نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه تبلیغ، ترویج و نهادینه کردن بعد معنوی و ارزشی دوران دفاع مقدس از وظایف مهم مبلغان در کاروان های راهیان نور است، خاطر نشان کرد: حضور طلاب و مبلغان در کاروان های اردوی راهیان نور زمینه ساز ترویج سیره اخلاقی شهدا با نسل نوجوان و جوان جامعه خواهد شد .

 عزیزی با تاکید بر ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه، گفت: امنیت ،آرامش و آسایش  امروز جامعه مرهون رشادت ها و ایثارگری ها شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان گفت: امسال  102 بانوی مبلغ در بخش دانش آموزی مشغول تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در کاروان های راهیان نور هستند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha