چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا عظیم آزادی امام جمعه و جماعت روستای کوئیک

حوزه/ ماموستا آزادی گفت: حضور پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در منطقه زلزله زده برای ما بسیار امید بخش و نشاط آفرین بود.

ماموستا آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، با اشاره به حادثه دردناک و مخرب زلزله که یادآور خرای های دوران جنگ تحمیلی در اذهان مردم ما بود، گفت:حضور پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در منطقه زلزله زده برای ما بسیار امید بخش و نشاط آفرین بود.

امام جمعه کوئیک حسن سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به وضعیت مردم زلزله زده، افزود:متاسفانه حادثه زلزله بر معضلات و آلام و درد مردم افزود.

ماموستا عظیم آزادی از حضور مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه تقدیر کرد و گفت: وقتی که مبلغین حوزه علمیه قم بخصوص حاج آقا فاضل به همراه عده ای به خانه ما آمدند، برای بنده مایه امید و دلگرمی بود.

ماموستا آزادی با اشاره به حجم عظیم کمک های مردمی، از حضور روحانیت در کنار زلزله زدگان به عنوان نماد عملی وحدت یاد کرد و افزود: روحانیون سنی و شیعه باید قدر دان وحدتی که در حادثه زلزله آشکار شد، باشند.

وی در پایان با تقدیر از خیل احساسات و کمک های مردمی و حضور روحانیت شیعه در منطقه زلزله زده و گفت: حقیقتا ملت ایران در عمل وحدت را آفریدند و ثابت کردند که تمام مرزها و دیوارهایی که در بین مذاهب و اقوام ایجاد شده بود با این زلزله صد در صد فرو ریخت و از بین رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha