چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
داعش با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال جذب نسل جوان است.

حوزه/ عضو دستگیر شده داعش از شهر کراچی پاکستان در اعترافات خود درباره ترفندها و راه اغفال افراد و جذب آنها گفت: داعش با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال جذب نسل جوان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» عضو دستگیر شده داعش از شهر کراچی پاکستان در اعترافات خود درباره ترفندها و راه اغفال افراد و جذب آنها گفت: داعش با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال جذب نسل جوان است.

عمران با نام مستعار سیف الاسلام از اعضای فعال داعش در شهر کراچی توسط بخش ضد تروریسم سازمان اطلاعات مرکزی پاکستان دستگیر شده و همراه او لب تاپ، دستگاه‌های اتصال به اینترنت، چند تلفن همراه و پرچم داعش نیز کشف شده است.

سیف الاسلام  در اعترافات خود گفت که هدف اصلی فعالیت های او نسل جوان و نوجوان پاکستان و از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بوده است.

این عضو فعال داعش در پاکستان و همدستانش بیش از 50 صفحه در شبکه های مختلف اداره می کردند و از این طریق و استفاده از احساسات مذهبی نسل جوان و نوجوان اقدام به اغفال و شستشوی مغزی آنها می نمودند.

وی هم چنین گفت با سخت تر شدن مسائب امنیتی در برنامه هایی مانند واتس آپ از تلگرام استفاده می نمود؛ هم چنین آنها مجهز به برنامه هایی بودند که براحتی می توانسته مکان و آی پی سیستم ها را به تناوب تغییر دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha