پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رونمایی از تلویزیون اینترنتی

حوزه/ تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم راه اندازی تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان با حضور دکتر جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معاون و حجت الاسلام و المسملین عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، امروز 17 اسفند 1396 در محل مرکز مدیریت این حوزه برگزار شد.

دکتر جوادی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های تحولی صورت‌گرفته در حوزه علمیه خراسان، اظهار امیدواری کرد که با امضای تفاهم‌نامه‌ای جامع، تعامل حوزه علمیه خراسان با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پررنگ‌تر از گذشته شود.

تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان با توجه به گرایش جامعه به نسخه‌های وب و موبایلی راه‌اندازی شده است و با 12 کانال در موضوع های مختلف کار خود را ادامه می‌دهد که معاونت‌های مختلف این حوزه  محتوای این کانال‌ها را تأمین می‌کنند.

همچنین در این مراسم، دوره آموزشی 60 جلسه‌ای سواد رسانه برای طلاب رونمایی شد که در سامانه آموزشی »دانا»، یکی از سامانه‌های الکترونیکی حوزه علمیه خراسان قرار خواهد گرفت. 

این دوره شامل 204 دقیقه موشن‌گرافی و 1200 دقیقه محتوای آموزشی در جلسات درسی مختلف است که پایان هر جلسه نیز سؤالاتی برای مخاطب طراحی شده و در مجموع نیاز طلاب به مباحث سواد رسانه را برطرف می‌کند.

رسانه‌های جمعی، سرعت و نفوذ آن‌ها، ماهیت رسانه، اهداف سازندگان برنامه‌ها، بررسی آسیب‌های رسانه، بازی و انواع آن، تبلیغات و ماهیت آن، فضای مجازی و آسیب‌های آن، جنگ نرم، خانواده و رسانه، اصول بهره‌گیری از رسانه در قرآن و روایات و... از جمله سرفصل های این دوره است.

گفتنی است، تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان به نشانی http://tv.hozehkh.com قابل  دسترسی می باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha